سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

سرور مجازی دانلود از یوتیوب که به YouTube Download VPS هم معروف است یک سرور مجازی خارج از کشور با سیستم عامل لینوکس و یا ویندوز است که کاربران ایرانی را قادر به دانلود مستقیم، نامحدود و بدون واسطه از سایت پر طرفدار Youtube و دیگر سایت های معروف اشتراک ویدئو، موزیک و فایل های تصویری که در خارج از کشور قرار دارند و ایران در لیست تحریم این کشور ها قرار گرفته است می کند. با سرور مجازی دانلود از یوتیوب با تمامی محدودیت و تبلیغاتی که یوتیوب حتی برای کاربران خارج از کشور نمایش می دهد خداحافظی کنید و به بزرگترین آرشیو ویدئو و موزیک در کل اینترنت دسترسی نامحدود داشته باشید. در صورتیکه از مدیران شبکه های اجتماعی و سایت های ویدئویی باشید به راحتی می توانید با این سرور مجازی ویدئوهای دانلود شده را ترجمه، زیر نویس و در شبکه و یا سایت خود منتشر کنید. اگر به سرور خارج از کشور نیاز دارید سرور مجازی هلند، سرور مجازی آلمان، سرور مجازی فنلاند و سرور مجازی فرانسه بهترین گزینه ها برای شما خواهند بود.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

تاریخچه یوتیوب YouTube

Youtube یوتیوب یک سایت اشتراک ویدئو و موزیک آمریکایی است که در کالیفورنیا و شهر سن برنو سرور های اصلی آن قرار گرفته اند. Youtube در سال ۲۰۰۵ میلادی توسط ۳ نفر از کارمندان شرکت Paypal به صورت یک پروژه خصوصی شروع به کار کرد که کم کم عمومی شد و با توجه به رشد سریع آن توجه گوگل را به خود جلب کرد و نهایتا در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۱.۶۵ بیلیون دلار آمریکا یوتیوب را گوگل خرید.

با خرید گوگل سرعت رشد و توسعه یوتیوب چند برابر شد و به جایی رسیده است که در حال حاضر میلیارد ها کاربر، شرکت و سازمان بین المللی در این شبکه اجتماعی فعال هستند و هر روز میلیون ها ویدیوی جدید در آن منتشر می شود. یوتیوب امکانات زیادی را به کاربران خود می دهد البته استفاده از برخی امکانات نیاز به خرید اکانت حرفه ای یوتیوب را دارد و در صورتی که بخواهید به صورت رایگان از یوتیوب استفاده  کنید تبلیغات زیادی را در ابتدا، انتها و حتی میان ویدیو های مد نظر خود مشاهده کنید. البته تمامی این دردسر ها برای مشاهده ویدئو ها با توجه به کیفیت ویدیو های منتشر شده در این شبکه اجتماعی ارزش دارد و در سرور مجازی دانلود از یوتیوب توشن شما می توانید با استفاده از نرم افزار هایی که آموزش آن ها به شما داده خواهد شد بدون دردسر ویدئو های مد نظر خود را دانلود و مشاهده کنید و یا در صورت نیاز بازنشر کنید.

سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

جالب است بدانید یوتیوب تنها برایفایل های ویدیویی کاربرد ندارد و میزبان میلیارد ها موزیک و موزیک ویدئو هم هست. البته برای کاربران رایگان قابلیت آپلود موزیک به تنهایی وجود ندارد و لازم است ابتدا این موزیک ها به ویدئو تبدیل شوند و سپس آپلود شوند. البته دانلود کلیه ویدئوهای یوتیوب به صورت فایل های صوتی هم امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که به دنبال دانلود صدای ویدئو های یوتیوب و انتشار مجدد آن ها به صورت پادکست و فایل های صوتی هستید باز هم استفاده از سرور مجازی دانلود از یوتیوب برای شما بسیار مفید خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

سرور مجازی یک کامپیوتر همیشه روشن و با دسترسی به اینترنت پر سرعت دیتاسنتری است که در سرور های خارج از کشور، می توانید به تمامی سایت های اینترنتی که برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند دسترسی داشته باشید. سرور مجازی دانلود از یوتیوب امکان نصب تمامی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس را داراست ولی هر کدام از سیستم عامل ها امکاناتی را به شما خواهند داد که با توجه به زمینه فعالیت شما و نیاز هایی که دارید قابل انتخاب هستند.در صورتی که مدیر سایت و یا شبکه اجتماعی هستید که به صورت آنلاین می خواهید ویدئو ها را دانلود، ادیت و مجددا آپلود کنید ممکن است سیستم عامل ویندوز سرور برای شما بهترین گزینه باشد ولی در صورتی که میخواهید تخصصی تر کار کنید و با دستورات به صورت مستقیم و بدون نیاز به محیط گرافیکی فایل های خود را دانلود کنید و کارهای بعدی را در رایانه خودتان انجام دهید سرویس با سیستم عامل لینوکس گزینه بهتری خواهد بود.

سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی

موردی که باید توجه کنید این است که سرور شما باید حتما در خارج از کشور و ترجیحا کشور های اروپایی قرار گرفته باشد که بهترین سرعت و کیفیت را در این زمینه به شما بدهد. مورد بعد اینکه جتی اگر ویندوز بر روی سرور شما هم نصب شود بسته به سرعت اینترنت خود شما، امکان مشاهده راحت فایل های یوتیوب و به صورت آنلاین از طریق Remote Desktop نخواهد بود و شما با کندی و لگ زیادی رو به رو خواهید شد. همچنین این روش ترافیک بسیار زیادی از ترافیک شما را خواهد سوزاند و بهترین کار دانلود فایل ها بر روی سرور و سپس دانلود آن ها بر روی کامپیوتر شخصی برای ویرایش و یا مشاهده خواهد بود. البته در سرور های ویندوز برنامه های مختلفی را برای ویرایش و آپلود مجدد فایل های ویدیویی می توانید نصب کنید ولی اگر حرفه ای کار می کنید دانلود فایل ها بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود گزینه بهتری خواهد بود.

محدودیت های یوتیوب بدون استفاده از VPS

سایت یوتیوب به صورت پیش فرض قانون کپی رایت دارد و امکان دانلود و نگاه داری را به کاربران خود نمی دهد. با این محدودیت ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم آشنا هستیم. سایت یوتیوب تنها به کاربران امکان مشاهده آنلاین فایلها را می دهد و هیچگونه گزینه ای برای دانلود ندارد. همچنین تمامی فایل های آپلود شده بر روی این شبکه اجتماعی شامل قانون کپی رایت می شوند و امکان آپلود مجدد آن ها بدون اشاره به منتشر کننده اصلی وجود ندارد و این جرایم به صورت بین المللی قابل پیگیری است. با استفاده از سرور مجازی دانلود از YouTube شما می توانید فایل ها رو به صورت مستقیم و بدون سایت های واسطه بر روی سرور دانلود کنید و پس از آن بعد از انجام ویرایش های لازم در شبکه های اجتماعی دیگر آپلود کنید. در صورتی که ویرایش ها به حدی باشد که امکان شناسایی ویدئوی اولیه نباشد شما قوانین کپی رایت را به راحتی دور زده اید. البته خالی از لطف نیست که در ویدئو به لینک اصلی آن هم اشاره ای بکنید تا حقوق مولفین هم حفظ شود.

مورد بعی تبلیغات گوگل است که مخصوص اگر از سرویس های عمومی تغییر آی پی و VPN برای ورود به این سایت استفاده کنید تقریبا هر چند دقیقه یک بار باید تبلیغات زیادی را مشاهده کنید و در موارد بسیاری هم گوگل ممکن است شما را به عنوان ربات شناسایی کند و اجازه دسترسی به سایت را ندهد. با توجه به اینکه با تهیه سرور مجازی صاحب IP اختصاصی خود می شوید در صورتی که بخواهید مستقیم از سایت هم برخی ویدئو ها را بررسی کنید تبلیغات به مراتب کمتری را خواهید دید. در صورتی که از برنامه جهت دانلود ویدئو ها استفاده کنید عملا تبلیغی را مشاهده نمی کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع