اینترنت پرسرعت برای گرفتن وقت تعویض پلاک

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

اینترنت پرسرعت برای گرفتن وقت تعویض پلاک

اینترنت پرسرعت برای گرفتن وقت تعویض پلاک

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک چطور انجام میشود؟ برای وقت گرفتن در تعویض پلاک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی نکات وقت گیری اینترنتی تعویض پلاک آشنا کنیم. در قدیم مراکز تعویض پلاک با وجود نبودن خدمات اینترنتی بسیار شلوغ و پر ازدحام بوده ولی به تازگی به دلیل پاندمی کرونا این راه جایگزین روش قبلی دریافت نوبت فک پلاک قرار گرفته با وجود نوبت دهی اینترنتی برای وقت تعویض از این شلوغی کاسته شده و باید مدت زمان کمتری برای انجام کارهای مربوط به ماشین خود منتظر بمانید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی

نوبت دهی اینترنتی یک راه حل بسیار عالی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا بود که از شهریور ۹۹ اجرا شد. این ویژگی خصوصا در شهرهای بزرگ که افراد برای گرفتن نوبت باید ساعت ها در صف میماندند بسیار کارآمد و عالی بود. در این مراکز برای نوبت گیری در ابتدا باید وارد سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو یا همان nobatdehi.epolice.ir بشوید.

در اولین مرحله باید در سامانه تعویض پلاک ثبت نام کنید که با وارد کردن شماره همراه و عبارت تصویر و نهایت با کلیک بر روی دکمه عضویت و تکمیل اطلاعات فردی  کار ثبت نام به اتمام میرسد و سپس در صفحه اصلی سایت نام استان و نوع خدمات مورد نظر و همچنین نوع خودرو خود را مشخص کنید و به مرحله بعد بروید.

 

با وارد کردن شماره تماس و کدی که در تصویر میبینید یک کد تایید ۵ رقمی به شماره شما ارسال میشود که کافی است آن را وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید اطلاعات شناسنامه خود را وارد کنید و همچنین یک رمز عبور را انتخاب و تکرار کنید و روی دکمه تکمیل عضویت کلیک کنید.به این ترتیب عضویت شما در سایت نوبت دهی تعویض پلاک تکمیل میشود.

نحوه گرفتن نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک

برای کاهش اختلال در زمان نوبت گیری از طرف پلیس راهور ناجا بازه های مختلفی را برای هر استان در نظر گرفته شده که در ادامه جدول زمانبندی رزرو را اعلام میکند.

زمانبندی رزرو نوبت اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک 
ساعت مراجعه به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک نام استان
ساعت ۸ صبح بوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزد
ساعت ۹ صبح اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان
ساعت ۱۰ صبح اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس
ساعت ۱۱ صبح البرز، کردستان، گلستان و لرستان
ساعت ۱۲ ظهر ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران
ساعت ۱۴ چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان

برای ادامه کار به صفحه اصلی سایت رفته و با انتخاب استان و شهر و خدمتی که مد نظر دارید مثلا قصد دریافت پلاک المثنی را دارید و سپس وسیله نقلیه مد نظرتون رو انتخاب کنید و بر روی جستجو کلیک کنید.

در این مرحله کلیه مراکزی شما میتوانید خدمات خود را در آنها انجام دهید نمایش داده میشود، که شما سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که دسترسی راحتتری به آن دارید.

 

بعد از کلیک بر روی دریافت نوبت حال باید نوع خدمت خود را در آن مرکز تعویض پلاک مشخص کنید.

و بعد از انتخاب نوع خدمت همانطور که در عکس پایین میبینید کلیه زمان های قابل انتخاب برای شما باز میشود (روزهایی که به رنگ سبز هستند قابل انتخاب برای شماست) که میتوانید آن را با توجه به زمان مد نظر خود انتخاب کنید.

در ادامه باید نوع وسیله نقلیه و شماره پلاک مربوط به آن را وارد کنید.

و حتما گزینه شرایط و مدارک لازم را انتخاب و بر روی دکمه ثبت نوبت کلیک کنید. به این ترتیب نوبت شما برای تعویض پلاک و یا خدمات دیگر در این مراکز ثبت خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک

بعد از آنکه نوبت خود را برای تعویض پلاک ثبت کردید، حتما توجه کنید که مدارک خود را به طور کامل در روز مشخص شده همراه داشته باشید، مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک به شرح زیر است:

  • اصل شناسنامه و کارت ملی خریدار و فروشنده
  • اصل سند مالکیت خودرو و کارت وسیله نقلیه
  • گواهی تسویه حساب تخلفات رانندگی وسیله نقلیه
  • بیمه شخص ثالث وسیله نقلیه
  • گواهی دارای اعتبار معاینه فنی خودرو یا موتور (برای ماشین هایی که بالای ۴ سال از تولیدشان میگذرد، الزامی است)
  • مدارک احراز محل سکونت خریدار

استفاده از سرور مجازی برای وقت تعویض پلاک

همان طور که میدانید اختلال در اینترنت و همچنین ترافیک بالای ورودی به سایت تعویض پلاک ممکن است باعث شود تا شما نتوانید به راحتی وقت تعویض پلاک ماشین خود را بگیرید. برای جلوگیری از هر گونه اختلال به شما پیشنهاد میکنیم تا از سرور مجازی روزانه توشن استفاده کنید تا با سرعت بسیار بالا و بدون اختلال جلوتر از دیگران بتوانید نوبت تعویض پلاک خود را به راحتی ثبت کنید. سرور های مجازی روزانه توشن با پورت ۱۰ گیگ بهترین گزینه برای کاربرانی است که نیاز به VPS پر سرعت و فوری برای انجام تمامی کارهای خود دارند. دیتاسنتر های این سرور ها از بهترین مراکز داده ایران نظیر برج میلاد، آسیاتک، پارس آنلاین، تبیان و با کیفیت ترین خدمات گزینش می شوند و کلیه سرور های ارائه شده دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و آپ تایم ۹۹.۹۹ درصد در روز هستند. حتما قبل از خرید با کارشناسان ما در توشن مشورت کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع