آموزش ثبت نام خودرو در سایپا

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش ثبت نام خودرو در سایپا

آموزش ثبت نام خودرو در سایپا

ثبت نام خودرو در سایپا چه شرایطی دارد؟ در این مطلب می خواهیم با هم به مراحل ثبت نام خودرو در سایت سایپا با استفاده از سرور مجازی vps بپردازیم. شرکت خودرو سازی سایپا جزء بزرگ ترین شرکت های تولید کننده خودرو در کشور ما به شمار می آید. و محصولات بسیار پر طرفداری را عرضه می کند. از جمله پر طرفدارترین محصولات این شرکت می توان به خودروهای شاهین، کوئیک دنده ای، کوئیک R، کوئیک S، کوئیک G، کوئیک اتوماتیک، وانت نیسان تک سوز، وانت نیسان دو گانه سوز، سایپا ۱۵۱ و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که دو خودروی محبوب ساینا و تیبا هم متعلق به شرکت سایپا هستند که به تازگی تولیدشان متوقف شده است. ثبت نام سایپا در گذشته به صورت قرعه کشی بود. اما از ماه های اول امسال به دلیل افزایش تولید محصولات این شرکت، قرعه کشی حذف شده و هر کس که شرایط خرید را داشته باشد، می تواند در ثبت نام خودروهای سایپا شرکت کند. 

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

اگر قصد خرید خودروهای سایپا را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شرایط ثبت نام خودرو در سایت سایپا

برای ثبت نام خودرو در سایت سایپا یک سری شرایط و قوانین و مقررات وجود دارد. که داشتن این شرایط برای ثبت نام موفق الزامی است. در ادامه با هم این شرایط را بررسی خواهیم کرد.

۱- اولین شرط برای ثبت نام سن بالای ۱۸ سال است. اگر کمتر از ۱۸ سال هستید، در صورت برنده شدن هم قادر به خرید خودروی سایپا نخواهید بود.

۲- شرط دوم داشتن گواهینامه رانندگی است. به افرادی که گواهینامه ندارند، خودرویی تعلق نمی گیرد.

۳- هر کد ملی فقط یک بار امکان ثبت نام دارد. 

۴- مندرجات سجلی و پستی شما با اطلاعات سامانه ایتا باید هم خوانی داشته باشد.

۵- هنگام ثبت نام در سایت سایپا حتما توجه داشته باشید که اطلاعات مربوط به سیم کارت، کارت ملی، شناسنامه، حساب بانکی مربوط به شخص متقاضی باشد.

۶- امکان صلح در قراردادهای فروش این شرکت وجود ندارد.

۷- در صورت مراجعه نکردن برای سرویس اولیه بعد از ۵ ماه و ۱۰ هزار کیلومتر، گارانتی خودرو غیر فعال می شود. 

۸- هنگام پرداخت اینترنتی وجه بعد از ثبت نام و انتخاب، حتما توجه کنید که سایت با https شروع شود و به shaparak.ir ختم شود.

۹- حتما به این نکته توجه کنید که در صورت برنده شدن، و پرداخت نکردن وجه، تا ۲ دوره بعدی ثبت نام خودروهای این شرکت نمی توانید ثبت نام کنید.

۱۰- از آن جایی که به جهت شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو، همه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آئین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پول‌ شویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می‌ گیرد؛ حتما با توجه به کلیه مسولیت‌ های مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصاتی که در سامانه فروش درج شده است، اقدام به ثبت نام نمایید.

اخیرا ۲ طرح جدید فروش خودرو به سایت سایپا اضافه شده که یکی از این طرح ها برای جایگزینی خودروهای فرسوده، و دیگری طرح ویژه مادران می باشد. که این طرح ها هم هر یک شرایط خاصی را اضافه تر دارند. که می توانید این شرایط را به صورت دقیق در سایت سایپا مطالعه کنید.

مراحل ثبت نام خودرو در سایت سایپا

نکته: قبل از این که ثبت نام خودرو در سایت سایپا آغاز شود، حتما در این سایت با اطلاعات کاربری شخص متقاضی دهنده ثبت نام کنید. تا هنگام خرید خودرو با مشکل مواجه نشوید.

برای ثبت نام خودروی گروه سایپا، ابتدا وارد سایت سایپا شوید. و بعد کد ملی و رمز عبوری که موقع ثبت نام انتخاب کرده اید را در فیلدهای مربوط پر کنید. و سپس تیک “من ربات نیستم” را بزنید. در انتهای دکمه ورود را فشار دهید.

اگر در مدت زمان فروش فوق العاده یا پیش فروش خودروهای این گروه وارد سایت شوید، لیست خودروها را در پایین صفحه می بینید. روی اتومبیل مد نظرتان کلیک کنید. و آن را انتخاب کنید. اگر دیدید که هیچ اتومبیلی برای فروش در پایین صفحه سایت سایپا وجود ندارد، به این معنی است که در حال حاضر فروش هیچ خودرویی در این سایت انجام نمی گیرد. و باید منتظر دوره بعدی فروش فوق العاده یا پیش فروش محصولات این گروه باشید.

ثبت نام سایپا

پس از این مرحله با زدن دکمه پیش فروش یا فروش فوق العاده، وارد صفحه ای می شوید که باید رنگ خودرو و اطلاعات نمایندگی خودرو را انتخاب کنید. بعد از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که مشخصات شخصی شما هنگام ثبت نام را نشان می دهد. اگر اطلاعات مربوط به بخش خاصی اشتباه است، می توانید از همین بخش اصلاح کنید. توجه داشته باشید که پس از ثبت سفارش دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.

در انتها در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شود، کد پیگیری سفارش شما ثبت می شود.

ثبت نام موفق خودرو در سایپا با سرور ثبت نام خودرو توشن

شما با خرید سرور ثبت نام خودرو توشن به اینترنت سریع ایران به صورت نامحدود دسترسی پیدا می کنید. این سرورها هم در گوشی های اندروید و ios، هم در تبلت، هم در لپ تاپ و کامپیوتر قابل استفاده می باشند. شما می توانید در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که هستید از این سرورها استفاده کنید. از آن جایی که سیستم عامل این سرورها، ویندوز می باشد، کار کردن با آن ها بسیار ساده می باشد.

شرکت توشن یکی از شرکت های قدیمی و معتبر در زمینه فروش سرور مجازی و سرور اختصاصی است. و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
1/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع