مقالات آموزشی نمایندگی هاست

چگونه خطای «This Site Can’t Be Reached» را برطرف کنیم؟
جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مقالات آموزشی نمایندگی هاست

مطمئنا کاربرانی که به صورت نیمه حرفه ای با خدمات میزبانی وب و یا خدمات نمایندگی هاست اشتراکی آشنایی دارند، مدیریت سرویس ها را به صورت حرفه ای از طریق سرور انجام نمی دهند و با خرید سرویس نمایندگی، خدمات میزبانی وب خود را بدون دردسر توسعه خواهند داد.در این بخش از وبلاگ توشن ما شمارا با مدیریت سرویس های نمایندگی میزبانی وب ( نمایندگی هاستینگ ) آشنا خواهیم نمود به طوری که به راحتی و بدون دردسر با خرید یک نمایندگی، تجارت خود در زمینه فروش هاست و دامنه را آغاز کنید.

آموزش نمایندگی هاست توشن

کلیه کاربران می توانند در این بخش با راه اندازی انواع نمایندگی هاست Cpanel، نمایندگی هاست دایرکت ادمین، نمایندگی هاست پلسک،روش های ساخت هاست، روش های اتصال هاست و دامنه در پنل های نمایندگی،روش های مدیریت پایگاه داده و یا تنظیمات دی ان اس اختصاصی بر روی سرویس نمایندگی به همراه مشکلاتی که ممکن است در این زمینه برای کاربران به وجود بیاید آشنا خواهید شد.

در نظر داشته باشید که می توانید از همین بخش با کلیه سرویس های نمایندگی توشن به صورت کامل آشنا شوید و با اطمینان خاطر و آشنایی با کل زیر ساخت سرویس ها،سرویس نمایندگی هاست، نمایندگی دامنه و یا نمایندگی سرور مجازی و اختصاصی خود را خریداری کنید و در صورتی که سرویستان به مشکلی خورد به راحتی و با مشاهده بانک مقالات این بخش، سرویس خود را مدیریت کنید.

چگونه خطای «This Site Can’t Be Reached» را برطرف کنیم؟
۱۴۰۱-۱۱-۱۷
۰ 965

چگونه خطای «This Site Can’t Be Reached» را برطرف کنیم؟

خطای «This site can’t be reached» معمولاً به دلیل تنظیمات DNS و کش یا مشکلات اتصال به اینترنت ایجاد می‌شود. خطای «This site can’t be reached» یکی از متداول‌ترین پیام‌های خطایی است که ممکن است هنگام جستجو در اینترنت با آن مواجه شوید. این خطا که اغلب در مرورگر شما ظاهر می شود، نشان می دهد که سرور نمی تواند وب سایتی را که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید پیدا کند. این اعلان خطا ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، اما خوشبختانه، چند کار وجود دارد که می توانید برای حل آن انجام دهید. در این مقاله، ...

هاست ویندوز چیست و چه امکاناتی را به شما می دهد؟
۱۴۰۰-۱۰-۱۲
۰ 1,151

هاست ویندوز چیست و چه امکاناتی را به شما می دهد؟

هاست ویندوز چیست و چه امکاناتی را به شما می دهد؟ تفاوت آن با سرور مجازی ویندوز چیست؟ در خرید میزبانی اشتراکی ویندوز چه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید؟ چه فاکتورهای مهمی در انتخاب windows host وجود دارد؟ و بسیاری از سوالات مشابه که ممکن است برای هر فردی در زمان خرید و یا تمدید هاست پیش بیاید. در این مطلب قصد داریم به تمامی به این سوالات پاسخ بدهیم پس با ما همراه باشید. هاست ویندوز یک سرویس میزبانی اشتراکی و یا اختصاصی است برای کسانی که سایت و یا اپلیکیشن آن ها با برنامه های تحت ...

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع